Paleo kenyér

Paleo diétáról/táplálkozásról lassan már úton útfélen hallani lehet. Így gondoltam én is megismerkedek ezzel a táplálkozási formával. Nem mondom, hogy minden részével egyetértek, de sok jó, és egészséges dolgot tartalmaz. Így vettem a bátorságot és megalkottam életem első paleo kenyerét.



Előkészítés: 5 perc, sütés ~30 perc 180 °C


Hozzávalók:


100 g darált szezámmag
100 g darált lenmag
3 ek. darált chia mag
2 db tojás (M)
1 dl víz
1 csapott tk. só
1 nagy csipet bors
1 tk. kakukkfű
1 tk. szódabikarbóna
Pár csepp citromlé





Szezám-, len- és chia magot daráljuk le. Adjuk hozzá az összes hozzávalót a szódabikarbóna és citrom kivételével, és hagyjuk állni nagyjából 10 percig. Keverjük hozzá a szódabikarbónát és a citromlevet. Formázzunk belőle kenyeret, és pihentessük még további 10 percig. Előmelegített 180  °C-os sütőben készre sütjük.
Jó étvágyat! :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések